Miesięcznik Benefit – miesięcznik kadrowych, kierowników i dyrektorów HR

Strona główna » Rozwój » Biznes » Negocjacje

Budowanie wartości w procesie sprzedaży

Budowanie wartości w procesie sprzedaży / Fot. istockphoto.com
Transakcje z klientami dochodzą do skutku tylko wówczas, kiedy zostaną spełnione określone warunki zarówno ze strony kupującego, jak i oferującego swój produkt czy usługę dostawcy. Kupowanie i sprzedawanie to nic innego jak wymiana jednych wartości na inne. Odbiorcy produktów czy usług oczekują nowych funkcjonalności, korzyści, które mają nadzieję uzyskać w wyniku zakupu.
więcej

Podwyżka lub awans

podwyżka czy awans / Fot. istockphoto.com
Początek roku jest momentem snucia kolejnych planów, rozmyślania nad zmianami i zastanawiania się, co takiego przydarzy się w nadchodzących dwunastu miesiącach. Dla wielu osób to również czas podsumowywania swoich ostatnich dokonań zawodowych, które – jeżeli okażą się zadowalające – często skutkują oczekiwaniem awansu lub przynajmniej podwyżki.
więcej

Przygotuj się do negocjacji

udane negocjacje zaczynają się na długo przed rozpoczęciem rozmów / Fot. istockphoto.com
Podobnie jak dobry start w zawodach sportowych wymaga długich treningów, tak też w biznesie udane negocjacje zaczynają się na długo przed rozpoczęciem rozmów.
więcej

Good practice w zarządzaniu

foto. istockphoto.com - Miesięcznik Benefit
Sprawniej w sporach pracowniczych.
więcej

Empatia – skuteczne narzędzie wspierające proces mediacji

foto. sxc.hu
Dla wielu menedżerów empatia to coś, na co nie ma miejsca w świecie biznesu.
więcej

Przeszkody w mediacji

foto. istockphoto.com
Każdy konflikt w relacjach zawodowych jest wyzwaniem. Zarówno dla stron bezpośrednio w niego zaangażowanych, przełożonych, jak i postronnych świadków. I każdy z nich jest szansą na polepszenie wzajemnych relacji, sposobu komunikacji, podziału zadań.
więcej

Konflikty w pracy

foto. istockphoto
Brudny kubek pozostawiony w firmowej kuchni lub dziurkacz odłożony na złe miejsce to drobiazgi, które mogą być źródłem codziennych konfliktów w pracy. W połączeniu z poważniejszymi przyczynami (np. rywalizacją o awans, różnicami osobowości) tworzą one całkiem pokaźną ilość iskier, rozpalających firmowe spory. O tym, że nie da się ich uniknąć, wiadomo już od dawna. Jak jednak sobie z nimi radzić? Okazuje się, że w sytuacjach konflik-towych ludzie zachowują się bardzo podobnie, wybierając jeden z pięciu modeli postępowania.
więcej

Gry, w które nikt nie chce grać

foto. istockphoto
Tak więc z wyraźnym westchnieniem – coś, co ostatnio doprowadziłam do perfekcji – wystarczającym, żeby Miranda mogła usłyszeć, ale nawet w przybliżeniu nie tak głośnym, by mogła mnie za nie upomnieć, raz jeszcze włożyłam płaszcz i zmusiłam nogi, żeby ruszyły w stronę wind. Lauren Weisberger, Diabeł ubiera się u Prady, Albatros 2006
więcej

Mediacja krokiem do zgody

foto
Kiedy wewnątrz firmy rodzi się konflikt, a każda z jego stron pod wpływem emocji widzi jedynie swoje racje, rozpoczyna się walka na nieracjonalne argumenty. Strony nie potrafią dojść do porozumienia, bitwa przenosi się z własnego podwórka na teren całej firmy, przenika na zewnątrz, a nierzadko nawet znajduje swój finał w sądzie…
więcej

Negocjacje w procesie fuzji

foto. istockphoto
Fuzje to najciekawsze decyzje menedżerskie. Fascynujące, ale zarazem ryzykowne. Pomimo pożądanego efektu synergii tylko 20 proc. transakcji jest tak dobrze przygotowanych, że ów efekt jest osiągany.
więcej

Zamknięcie konfliktu

foto. istockphoto
Zamkniecie konfliktu to szczególny przypadek negocjacji, kiedy strony znajdują się w sytuacji przymusowej, w której na ogół muszą doprowadzić do porozumienia.
więcej

Negocjacje problemowe

foto. istockphoto
Najczęściej w rzeczywistości biznesowej, społecznej czy politycznej mamy do czynienia z sytuacjami, w których negocjacje są tylko częścią dłuższej relacji. Są początkiem lub kontynuacją współpracy. To, co najważniejsze, dzieje się po omówieniu warunków współpracy.
więcej

Negocjacje pakietowe

foto. istockphoto
Negocjacje stanowią jeden z najważniejszych sposobów podejmowania decyzji w życiu społecznym, zawodowym i prywatnym. Przystępujemy do nich wówczas, gdy istotnych dla nas spraw nie możemy załatwić inną drogą. Negocjujemy z tymi, których określone działanie może nam pomóc w osiągnięciu celów, a inne uniemożliwić ich realizację. W zależności od sytuacji negocjacyjnej co innego okazuje się kluczowe i być może z tego powodu mówimy, że negocjacje są sztuką.
więcej

Negocjacje pozycyjne

foto
Tam gdzie to możliwe, warto brać sprawy w swoje ręce i wychodzić z pierwszą propozycją. Odpowiednio wyższa od poziomu aspiracji, pozycja otwarcia daje nam możliwość ustępowania, czyli budowania w drugiej stronie poczucia zadowolenia i satysfakcji.
więcej

Polityka negocjacji

foto
Polskie przedsiębiorstwa, koncerny, filie globalnych organizacji i niewielkie rodzinne biznesy – wszystkie te organizacje dążą do opracowania i wdrożenia procesów biznesowych, które pozwalają uporządkować rzeczywistość firmową.
więcej


« · 1 · »


Reklama:

tel. kom: 508-548-308

Redakcja:

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowo-promocyjnych oraz na otrzymywanie od Spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. za pomocą środków komunikacji elektronicznej
... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w celach marketingowo-promocyjnych oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Spółki i informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych przez Spółkę podmiotom z Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. w celach marketingowo promocyjnych związanych z promocją lub reklamą produktów i usług oferowanych przez te podmioty jak również wyrażdam zgodę na otrzymywanie od tych podmiotów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zgody mogą być odwołane w każdym czasie. Administratorem danych osobowych jest Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.