Miesięcznik Benefit – miesięcznik kadrowych, kierowników i dyrektorów HR

Strona główna » Rozwój » Szkolenia

Na konferencji

networking / Fot. Wyzwania HR
Każdy z nas uczestniczy co jakiś czas w konferencjach, seminariach, prezentacjach czy szkoleniach...
więcej

Szkolenia miękkie często opóźnione


Szkolenia miękkie / Fot. istockphoto.com
To nie luki w wiedzy czy w kompetencjach twardych stanowią dla nas problem w osiągnięciu sukcesu zawodowego, tylko niemożność realnej oceny swoich umiejętności miękkich, spowodowany brakiem edukacji w tym obszarze.
więcej

Trzy mózgi lidera

mBraining lidera / Fot. sxc.hu
Autentyczny lider ma do dyspozycji więcej niż kompetencje myślącej głowy!
więcej

Kapitalizm demokratyczny i zespoły gniazdowe

foto. istockphoto.com
Brazylijczyk Ricardo Semler (rocznik 1959) w wieku 21 lat przejął po swoim ojcu korporację SEMCO SA. Mając większościowe udziały, wprowadził w firmie daleko idące zmiany.
więcej

Coach wewnętrzny czy zewnętrzny?

coaching / Fot. sxc.hu
Coaching, jako coraz bardziej popularna forma rozwoju osobistego i treningu kompetencji, wpłynął na powstanie nowej, coraz prężniej działającej grupy zawodowej – coachów.
więcej

Administracja samorządowa – szkolenia to wyzwanie

urzędnicy mają bardzo wiele możliwości i ścieżek rozwoju / Fot.istockphoto.com
Służba przygotowawcza, samokształcenie, sieci ekspertów wewnętrznych, zamknięte szkolenia prowadzone przez firmy zewnętrzne a nawet roczne stypendia MPA (Master of Public Administration) dla wyróżniających się pracowników.
więcej

Genialni pracownicy

utalentowany pracownik / Fot. istockphoto.com
Jednym z wyzwań w biznesie jest zadbanie o to, by mieć „właściwych ludzi na właściwym stanowisku”. Oczywiście istnieją metody dopasowania kandydata do stanowiska. Tyle, że często zrekrutowana osoba w praktyce okazuje się nie tak idealna, jak się wydawało. Poza tym, gdy zmieniają się wymagania, idealny do tej pory pracownik potrzebuje liftingu. Dział HR sięga wtedy po szkolenie lub coaching. Wspierając ten proces postawiliśmy sobie pytanie: jak nauczyć pracowników tego, czego faktycznie potrzebują, by zapewnić firmie sukces?
więcej

Inwestycja

Potrzeby szkoleniowe w organizacji / Fot. Rafał Mikołaj Krasucki / www.wedkarskabrac.pl
Jeszcze kilka lat temu nie byłoby truizmem stwierdzenie, że szkolenia to nie wydatek, tylko inwestycja. Dzisiaj zdecydowana większość firm wie, że dobrze wykształceni i przygotowani ludzie są najlepszym kapitałem.
więcej

Jak wybrać szkolenie?

Foto. istockphoto
Piękne opakowanie kusi. Wie to każdy, kto kiedykolwiek robił zakupy. Poczucie luksusu, produkt ekskluzywny dla wymagających, możliwość otrzymania darmowych materiałów w ramach szkolenia – to tylko niektóre z technik sprzedażowych.
więcej

Jak zostać Googlem, czyli growing™ po polsku

Teoretycy i praktycy zarządzania wciąż spierają się co do istoty motywacji. Po jednej stronie stoją Ci, którzy budują systemy motywacyjne, aby wypełnić „lukę” między celami firmy, a wydajnością pracowników. Po drugiej Ci, dla których motywacja jest cechą indywidualną, a każda próba motywowania „z zewnątrz” ostatecznie prowadzi do… demotywacji.
więcej

Dobre szkolenie

Foto. Wyzwania HR
O szkoleniach z Rafałem Szczepanikiem z Training Projects rozmawia Jacek Babiel
więcej

Czy wielkość ma znaczenie? – o skuteczności szkoleń dla dużych grup

foto. istockphoto
Stare powiedzenie mówi, że nie liczy się wielkość, ale technika. I wprawdzie dotyczy ono zupełnie innych spraw, ale świetnie oddaje istotę treningów dla dużych grup. Duża liczba uczestników nie musi wykluczać efektywności procesu szkoleniowego. Wymaga za to innej metody prowadzenia zajęć.
więcej

Team Coaching jako narzędzie HR

Fot. istockphoto.com
Świadomość, talent, pasja pracowników – motorem rozwoju firm.
więcej

Jakość i efektywność procesów szkoleniowych w Polsce

foto. sxc.hu
Postrzeganie procesów szkoleniowych w polskich organizacjach zmieniło się znacząco w ciągu ostatnich kilku lat, głównie za sprawą rozwoju polityki szkoleniowej firm i rosnącej świadomości pracowników działów personalnych. Uśredniając rynkowe obserwacje, można zaryzykować jednak stwierdzenie, że mimo iż większość dużych firm stosuje nowoczesne rozwiązania, nawet dość dobrej jakości – brak w nich, niestety, spójności poszczególnych elementów polityki personalnej i skutecznej kontroli efektywności.
więcej

Liderzy zmian i coaching

Tropiąc czynniki prowadzące do efektywnego zarządzania zmianą, klucz możemy znaleźć w coachingu i jego bazowych wartościach. Jaki powinien być lider zmian w organizacji i co daje liderom coaching?
więcej

Istota współpracy na rzecz szkolenia w organizacji

foto
Rola procesów szkoleniowych w polskich organizacjach zmieniła się znacząco w ciągu ostatnich kilku lat, głównie za sprawą rozwoju polityki szkoleniowej firm i rosnącej świadomości prowadzenia ewaluacji podejmowanych w tym zakresie działań.
więcej

Jak pracuje coach?

foto. istockphoto
Gdyby tytułowe pytanie brzmiało: co robi coach? – najlepsza z odpowiedzi brzmiałaby: NIC. Kolejna brzmiałaby: uważnie słucha, następna: zadaje pytania. Wydawałoby się, że to takie proste…
więcej

Jak przebiega sesja coachingowa?

Wiele osób, rozważających skorzystanie z coachingu, zastanawia się, jak wygląda spotkanie z coachem, co dzieje się w trakcie sesji? Ta obawa czasami powstrzymuje od skorzystania z coachingu tych, którzy potrzebują tego rodzaju wsparcia.
więcej

Coaching kariery – formuła sukcesu

Wiele osób pyta mnie o to, co jest potrzebne, aby odnieść sukces w pracy zawodowej.
więcej

Coaching – design myśli

Wielokrotnie obiecywałeś sobie, że zabierzesz się w końcu do nauki angielskiego, że będziesz poświęcać codziennie godzinę na aktywność fizyczną, że zrzucisz pięć kilogramów nadwagi, nie mówiąc już o rzuceniu palenia. Przez wiele tygodni męczył cię jakiś problem, rozważałeś niezliczone warianty rozwiązań, nie mogąc podjąć decyzji lub zmusić się do jakichkolwiek działań. W takich sytuacjach niektórzy decydują się na coaching.
więcej

« · «« · 1 · 2 · 3 · »» · »


Reklama:

tel. kom: 508-548-308

Redakcja:

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowo-promocyjnych oraz na otrzymywanie od Spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. za pomocą środków komunikacji elektronicznej
... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w celach marketingowo-promocyjnych oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Spółki i informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych przez Spółkę podmiotom z Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. w celach marketingowo promocyjnych związanych z promocją lub reklamą produktów i usług oferowanych przez te podmioty jak również wyrażdam zgodę na otrzymywanie od tych podmiotów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zgody mogą być odwołane w każdym czasie. Administratorem danych osobowych jest Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.