Miesięcznik Benefit – miesięcznik kadrowych, kierowników i dyrektorów HR

Strona główna » Rozwój

HR partnerem biznesu? Skok w nieznane

foto. sxc.hu
Szybciej, lepiej, taniej – tę dewizę w dzisiejszym świecie opanowaliśmy już do perfekcji. Jeśli nie – pozostaje do naszej dyspozycji cała wiedza Internetu, to jest armia specjalistów gotowych do podzielenia się najlepszymi praktykami na każde zawołanie.
więcej

Przegląd po zakończonej akcji

foto. istockphoto
OPFOR to brygada U.S. Army (U.S. Army Opposing Force) zajmująca się przygotowaniem wojska do działań bojowych, uczestnicząca jako główna siła militarna podczas kolejnych potyczek na poligonie kalifornijskiej pustyni Mojave. Czasami OPFOR wciela się w rolę wrogiej armii, terrorystów, a innym razem formacji paramilitarnych. Przeciwnikiem OPFOR-u są regularne wojska U.S. Army. Podczas ćwiczeń bojowych szkolone oddziały przyjmują nazwę BLUFOR.
więcej

Alchemia mistrzostwa osobistego

foto. istockphoto
Wiele osób marzy o tym, by zostać mistrzem – pokonać innych, osiągnąć najlepsze wyniki, po prostu sprawdzić się. Jednak mistrzostwo osobiste (ku zaskoczeniu niektórych) nie zawiera w sobie ani elementu rywalizacji, ani panowania nad innymi.
więcej

MultiTeatr – kulturalna motywacja dla pracowników

foto. istockphoto
Pracownicy oczekują urozmaicania programów kafeteryjnych, a pracodawcy poszukują na rynku usług, które można finansować ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS). Osoby aktywne, które chcą się rozwijać intelektualnie, a także kochają sztukę, już dziś mogą liczyć na dedykowane im oferty świadczeń pozapłacowych.
więcej

Motywowanie na starcie

foto. istockphoto
Na starcie każdy zawodnik jest zmotywowany, bo wie, jaką nagrodę może osiągnąć na mecie. Często sama wizja wygranej jest tak motywująca, że dodaje skrzydeł i pozwala lekko pokonywać wszelkie przeszkody.
więcej

Język efektywnej komunikacji

foto. istockphoto
Do służbowych tekstów nie powinny mieć wstępu słowa zaczerpnięte z partyjnej nowomowy, z wojska, z obcych języków czy z przedszkola. Jakim językiem pisać? Najlepiej – tak, jakbyśmy pisali do siebie!
więcej

Narzędzia Employer Branding

foto. sxc.hu
Jest wiele dróg dotarcia do kandydatów. Aby efektywnie z nich korzystać, trzeba określić, czemu mają służyć, jakich nakładów pracy i środków wymagają oraz czy rzeczywiście pomogą firmie wyróżnić się na tle konkurencji.
więcej

Dysproporcje płacowe

foto
Spowolnienie gospodarcze ostatnich lat sprawiło, że rządy w krajach rozwiniętych, podobnie jak obywatele, zaczęły baczniej przyglądać się kwestii wynagrodzeń i podziału dochodu. Na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy szerokim echem odbiły się liczne skandale wokół płac.
więcej

Dlaczego pracownik powinien być bardziej zadowolony z benefitów niż z gotówki?

foto. sxc,com
Każda złotówka wpływająca co miesiąc na konto pracownika jest warta dla niego dokładnie… złotówkę. Benefity zaś oprócz wartości materialnej wiążą się dla pracownika z wieloma dodatkowymi korzyściami. Dzięki temu bardzo często są one warte znacznie więcej, niż wynika to z finansowego rachunku. Dobry nastrój, poczucie bezpieczeństwa, równowaga między życiem zawodowym a prywatnym, zdrowie – te korzyści nie mają swojego odzwierciedlenia w gotówce. Trudno również przeliczyć na pieniądze poprawę jakości życia czy dobrostanu psychicznego wynikającego z uczestnictwa w imprezach kulturalnych czy sportowych.
więcej

Motywacja to furtka do postępu

Miesięcznik Benefit
W tym wydaniu więcej miejsca poświęciliśmy motywacji pracowników. Okazuje się, że z tym tematem nie jest wcale tak łatwo. Pracownicy, którzy mają ugruntowaną, pewną sytuację, coraz częściej oczekują od swoich pracodawców więcej.
więcej

Praca daje sens życiu

Z Marylą Rodowicz rozmawia Jacek Babiel.
więcej

Pięć objawów dysfunkcji pracy HR z biznesem

Fot.istockphoto.com
To, co stanowi o partnerskiej relacji, to zespołowość działań. Działy HR oraz menedżerowie liniowi grają w jednej drużynie. Dopóki tego nie zrozumieją, działania będą mało wydajne. Patrick Lencioni, popularny ekspert zajmujący się przywództwem w biznesie, scharakteryzował pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Są to: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, unikanie odpowiedzialności i brak dbałości o wynik zespołu.
więcej

Kulturowa motywacja

foto
Przeprowadzanie sondy wśród hiszpańskich przechodniów małego miasteczka Cam-brils dla dziennikarza jest przyjemnością – ludzie mówią i uśmiechają się jednocześnie. Jednak przjemny, beztroski nastrój pryska w chwili, gdy pojawia się temat rozmowy: zawodowa motywacja hiszpańskiego obywatela.
więcej

Autoprezentacja

Maciej Orłoś / Fot. Miesięcznik Benefit www.miesiecznik-benefit.pl
O autoprezentacji pracowników, wszechobecnych kamerach i okazjach do zaprezentowania firmy z Maciejem Orłosiem rozmawia Jacek Babiel.
więcej

Pokolenie Y

foto
Pokolenie urodzonych w latach 80. jest przedmiotem wielu dyskusji i kontrowersji. I chociaż od niedawna depcze mu po piętach pokolenie Z (osób urodzonych po 1990 roku), które już wchodzi na rynek pracy, to temat pokolenia Y ciągle wzbudza emocje.
więcej

« · «« · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · »


Reklama:

tel. kom: 508-548-308

Redakcja:

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowo-promocyjnych oraz na otrzymywanie od Spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. za pomocą środków komunikacji elektronicznej
... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w celach marketingowo-promocyjnych oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Spółki i informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych przez Spółkę podmiotom z Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. w celach marketingowo promocyjnych związanych z promocją lub reklamą produktów i usług oferowanych przez te podmioty jak również wyrażdam zgodę na otrzymywanie od tych podmiotów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zgody mogą być odwołane w każdym czasie. Administratorem danych osobowych jest Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.