Miesięcznik Benefit – miesięcznik kadrowych, kierowników i dyrektorów HR

Strona główna » Rozwój

Zarządzanie wielojęzycznym kontentem

Fot. istockphoto.com
Internetowe portale są prawdopodobnie największym zbiorem wielojęzycznego kontentu. Facebook, Wikipedia, czy YouTube to przykłady platform komunikacyjnych, które funkcjonują na całym świecie i prowadzone są w kilkudziesięciu językach równocześnie. Jakiś czas temu po sieci krążyła humorystyczna ilustracja mówiąca, że „jednojęzyczność” to analfabetyzm 21. wieku. Dotyczy to przede wszystkim przedsiębiorców.
więcej

Employer Branding – od czego zacząć?

Employer Branding / Fot. istockphoto.com
Employer Branding (EB) w Polsce to wciąż nowa dziedzina. Dlatego też bardzo często w organizacjach traktowana jest po macoszemu.
więcej

Potrzebne nam benefity

Fot. istockphoto.com
Z Agnieszką Rzącą HR Consultant JYSK Sp. z o.o. rozmawiał Rafał Mikołaj Krasucki
więcej

Jak rozwijać talenty pracowników?

Fot. istockphoto.com
W jaki sposób dbać o rozwój pracowników? W kogo warto inwestować? Jak powinien wyglądać program zarządzania talentami eksperckimi i menedżerskimi? Czy firma może sama stworzyć program rozwoju talentów?
więcej

„Czy umie pan pływać?”

Pracownik rafinerii / Fot. Wojciech Jakubowski / fotokombinat.pl
Praca HR-owca to kalejdoskop napotykanych przypadków i obieranych strategii. Zawsze uzależnione są one od pracowników, z którymi na co dzień ma się do czynienia. Każdy z nich to osobne wyzwanie. A szczególne przypadki wymagają zawsze szczególnego podejścia.
więcej

Holistyczne podejście do rozwoju II

Fot. istockphoto.com
Dzisiejszy świat przepełniony jest informacjami, a wykorzystanie ich ma prowadzić do zaplanowanych efektów.
więcej

Sieć współpracy

istockphoto.com
Polska wkroczyła zdecydowanie w cywilizację wiedzy. Ze wszystkimi tego konsekwencjami.
więcej

Holistyczne podejście do rozwoju

istockphoto.com
W dzisiejszym świecie biznesu pełnym licznych zmian i coraz większej presji na wynik rosną również oczekiwania względem zespołów i pracowników. Ludzie żyjący pod presją, zestresowani licznymi zmianami, komunikują, że taka rzeczywistość jest normą.
więcej

Edukacja finansowa

Fot. istockphoto.com
Jedną z najlepszych rzeczy, które mogą się przytrafić człowiekowi, jest dostęp do wiedzy.
więcej

HR-owiec jak sprzedawca

Fot. istockphoto.com
Przez ostatnich 28 lat przeprowadziłem niezliczoną ilość warsztatów, które mają za zadanie pomoc ludziom rozwinąć ich umiejętności sprzedażowe. Wszystkie te warsztaty są skupione na doskonaleniu umiejętności osobistych i biznesowych.
więcej

Kompromis – ślepy zaułek mediacji

Fot. istockphoto.com
W powszechnej opinii mediacje mają służyć temu, by znaleźć rozwiązanie danego problemu, a rolą mediatora jest wypracowanie kompromisu. To błąd w podejściu do procesu mediacji. Kompromis zabija kreatywność i podsuwa gotowe scenariusze, najczęściej nieuwzględniające oczekiwań obu stron.
więcej

Biznes to gra zespołowa

Robert Kiyosaki w Polsce
Jak budować dobry zespół, jak sprzedawać, jak lokować pieniądze w aktywa a nie pasywa? Na te i wiele innych pytań mogli usłyszeć odpowiedź uczestnicy kolejnej konferencji zorganizowanej przez Instytut Praktycznej Edukacji.
więcej

Zagrożenia dla HR w 2014 r.

Fot. sxc.hu
O perspektywach HR z Agnieszką Zasińską rozmawia Rafał Mikołaj Krasucki
więcej

Czy efektywna komunikacja wynagrodzeń jest możliwa?

Fot. Dominik Sadowski / AGENCJA GAZETA
Komunikacja wynagrodzeń jest tematem niezwykle ciekawym, ale i frustrującym. Pewnie dlatego, że mało kto może tu mówić o sukcesie. Osoby zajmujące się wynagrodzeniami wiedzą, że w komunikacji tego tematu pojawia się kilka istotnych zagadnień. Niestety nie zawsze wiedza przekłada się na praktyczne działanie, pomimo że komunikacja jest wymieniana jako jeden z trzech głównych czynników wpływających na efektywność funkcjonowania systemów wynagrodzeń w organizacjach. Dotyczy to nawet organizacji wyróżnianych mianem Najbardziej podziwianych firm przez magazyn „Fortune”.
więcej

Czas na zmiany w HR

Fot. sxc.hu
Jeden z najwybitniejszych menedżerów XX wieku, legenda General Electric – Jack Welch – w swojej książce „Winning znaczy zwyciężać” (Studio Emka 2005) napisał: „Aby dobrze zarządzać ludźmi, firmy powinny zwiększyć znaczenie HR, tak aby miało silną i wiodącą pozycję w firmie, oraz zadbać o to, by pracownicy działu HR odznaczali się szczególnymi cechami i mogli pomagać menedżerom kreować liderów i budować ich ścieżki kariery. Dobry HR-owiec to ktoś w rodzaju duszpasterza i rodzica w jednej osobie”. Zdaniem Welcha dyrektor HR powinien być drugą najważniejszą osobą w każdej firmie.
więcej

Wielka rola działów HR

Wielka rola działów HR / Fot. istockphoto.com
Dlaczego biznes nie ma zaufania do działów personalnych? Dlaczego w Polsce nadal działy personalne są tylko administratorami i wykonawcami poleceń? Dlaczego w zdecydowanej większości firm menedżerowie personalni nie są członkami zarządów i nie biorą udziału w określaniu strategicznych celów biznesu?
więcej

Zarządzanie zespołem, czyli dylematy menedżera

Fot. Cezary Aszkiełowicz/ Agencja Gazeta
Czy warto tworzyć strategię rozwoju kadr, czy może lepiej plany zarządzania zespołem?
więcej

Sposób na zebranie

Spotkania facylitowane  / Fot. istockphoto.com
Wielogodzinne nasiadówki, zazwyczaj przeciągające się ponad ustalony czas, brak konkretnych rezultatów spotkania – poczucie, że znowu zatoczyliśmy koło lub przytłoczył nas ogrom pobocznych wątków, wysłuchiwanie monologu prezesa/ dyrektora/kierownika projektu – to smutna rzeczywistość wielu firmowych zebrań. Na szczęście, nie wszystkich.
więcej

Skuteczne diagnozowanie talentów – case study

Efektywna diagnoza talentów / Fot. sxc.hu
Wykonajmy wspólnie eksperyment i zdiagnozujmy talenty z grupy Wzorce podejścia do działania z wykorzystaniem Meta Pytań (TM).
więcej

Ludzki aspekt zmiany

foto.istockphoto.com
Życie to ciąg naturalnych i samoistnych zmian. Nie stawiaj im oporu – to tylko wywoła smutek. Pozwól rzeczywistości być rzeczywistością. Pozwól rzeczom biec ich naturalnym rytmem, tam gdzie chcą podążać. – Laozi
więcej

« · «« · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · »» · »


Reklama:

tel. kom: 508-548-308

Redakcja:

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowo-promocyjnych oraz na otrzymywanie od Spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. za pomocą środków komunikacji elektronicznej
... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w celach marketingowo-promocyjnych oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Spółki i informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych przez Spółkę podmiotom z Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. w celach marketingowo promocyjnych związanych z promocją lub reklamą produktów i usług oferowanych przez te podmioty jak również wyrażdam zgodę na otrzymywanie od tych podmiotów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zgody mogą być odwołane w każdym czasie. Administratorem danych osobowych jest Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.