Miesięcznik Benefit – miesięcznik kadrowych, kierowników i dyrektorów HR

Strona główna » Warto tam być

Czy employer branding musi budzić emocje?

Relacja z Employer Branding Management Summit 2017

Najlepsi pracodawcy udowadniają, że tak! Emocje w employer brandingu były tematem przewodnim konferencji Employer Branding Management Summit 2017, która odbyła się 8 czerwca 2017 r. w Warszawie.
Praktycy i miłośnicy employer brandingu już po raz szósty spotkali się na konferencji w całości poświęconej tematyce budowania marki pracodawcy. Zaproszeni prelegenci podzielili się swoją wiedzą, odpowiadając na pytanie będące głównym tematem konferencji, a także pokazując najlepsze praktyki employer brandingowe, trendy i narzędzia przydatne w pracy eb-owca.
Konferencję otwarła Anna Macnar, CEO HRM Institute, inicjatorka i organizatorka wydarzenia, która przedstawiła najważniejsze trendy z Raportu Employer Branding w Polsce 2017. Pełna wersja Raportu będzie do pobrania od 30 czerwca 2017 r. ze strony www.hrminstitute.pl/raport-employer-branding.

Kto wybiera pracodawcę – rozum czy serce?
Na to pytanie odpowiedział Profesor Dariusz Doliński z Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, który przedstawił od strony naukowej zagadnienia związane z właściwościami ludzkiego mózgu, a także pokazał jak można wykorzystać tę wiedzę w praktyce.
O tym, że strategia „na Mi-sia” jest nieskuteczna, a znacznie lepszą metodą jest mierzenie, badanie i dostarczanie rzetelnych argumentów, przekonywała Joanna Tonkowicz z Deloitte. Jak sprawić, żeby pracownicy kochali swoją pracę?  Zdaniem Katarzyny Zadrożnej z AmRest, rozwiązaniem jest zaangażowanie pracowników. A zaangażowanie = emocje!
Anna Borzeszkowska, Dyrektor HR Mondi Group, zaproponowała uczestnikom ćwiczenia na tzw. uważną ubecność, a także przekonywała, że tzw. uważna obecność przynosi korzyści zarówno pracodawcom, jak i pracownikom.
Daniel Ziegl z Peek & Cloppenburg pokazał jak wygląda budowanie marki pracodawcy w branży modowej. A Katerina Beute i Patrycja Kowalczyk z Heineken Global Shared Services opowiedziały o Go Places - pierwszej globalnej kampanii employer brandingowej firmy Heineken. Jak zrobić z płacy podstawowej benefit? Dominika Kotuła-Gibas oraz Małgorzata Jurkiewicz z Blue Media przekonywały, że warto do tego używać innowacyjnego narzędzia, jakim jest zaliczkomat.

Social employer branding
W części narzędziowej Konferencji można było posłuchać wskazówek Marek Spadło z Bee Production na temat tworzenia filmu wizerunkowego lub rekrutacyjnego.
Z kolei Rahim Blak z click community przekonywał, że media społecznościowe to najlepsze miejsce do rekrutacji pracowników, a także budowania marki pracodawcy. Rahim Blak podkreślał, że atmosfery firmy nie da się pokazać w ogłoszeniu rekrutacyjnym, a w mediach społecznościowych jak najbardziej tak.

Najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce
Zwieńczeniem konferencji była gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2017, którego celem jest wyłanianie, nagradzanie i pokazanie najlepszych praktyk EB w Polsce. W tym roku przyznano nagrody w siedmiu kategoriach: Strategia Employer Branding; Kampania Internetowa; Kampania Rekrutacyjna Offline; Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa; Innowacja Employer Branding, Film rekrutacyjny/wizerunkowy (nowość) oraz Strona/zakładka kariery/landing page (nowość).

Nagrody i wyróżnienia w poszczególnych kategoriach otrzymali:

Kategoria Strategia EB
PwC Polska – zwycięzca
Fujitsu Poland – zwycięzca
eEngine Software House – wyróżnienie

Kategoria Kampania rekrutacyjna off-line
STX Next – zwycięzca
Deloitte – wyróżnienie
Citi w Polsce – wyróżnienie
Accenture Polska – wyróżnienie

Kategoria Kampania internetowa
PURO Hotels – zwycięzca
Future Processing – wyróżnienie
Accenture Polska – wyróżnienie
Yameo – wyróżnienie

Kategoria Wewnętrzna kampania wizerunkowa
Luxoft Poland – zwycięzca
VELUX – wyróżnienie
PKN ORLEN – wyróżnienie
Kuehne + Nagel wyróżnienie
AmRest – wyróżnienie

Kategoria Innowacja EB
Capgemini Polska – zwycięzca
Schneider Electric Careers – wyróżnienie
Kuehne + Nagel – wyróżnienie

Kategoria Strona/zakładka kariery / Landing page
Vivid Games – zwycięzca
Future Processing – wyróżnienie
Eurocash – wyróżnienie
eEngine Software House – wyróżnienie

Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy
Codewise – zwycięzca
Infosys Poland – wyróżnienie
Future Processing – wyróżnienie

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym!

 

Zbiorowe_4.jpg

 

2017-06-27 13:10 Opublikował: Benefit



Reklama:

tel. kom: 508-548-308

Redakcja:

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowo-promocyjnych oraz na otrzymywanie od Spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. za pomocą środków komunikacji elektronicznej
... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółkę, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w celach marketingowo-promocyjnych oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Spółki i informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych przez Spółkę podmiotom z Grupy Kapitałowej Benefit Systems S.A. w celach marketingowo promocyjnych związanych z promocją lub reklamą produktów i usług oferowanych przez te podmioty jak również wyrażdam zgodę na otrzymywanie od tych podmiotów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Zgody mogą być odwołane w każdym czasie. Administratorem danych osobowych jest Benefit IP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Ich podanie jest dobrowolne, a każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.