Wyróżnione

Zarządzanie zespołami IT 24-25.01.2019

Konferencja w całości poświęcona jest tematyce pozyskania, motywowania i utrzymania specjalistów IT. Jak pozyskać talenty do organizacji, jak budować zaangażowanie, jak ułożyć współpracę w zespołach rozproszonych?

Czy siłą marki są social media? VII edycja Śniadań Biznesowych z G2A Arena 20.11.2018

Dla wielu osób nowe media są synonimem Internetu. W życie wirtualne angażuje się przeszło 70% Polaków, więc nic dziwnego, że serwisy społecznościowe takie jak Facebook czy Instagram bardzo szybko stały się jednym z najlepszych sposobów komunikacji i promocji wydarzeń, produktów, firm oraz marki osobistej.

Przyszłość HR z perspektywy nauki i biznesu. Przywództwo 3.0 - 15.11.2018

Czy jesteśmy gotowi na osiąganie celów biznesowych dzięki zadowoleniu pracowników? Jak zespoły składające się z baby boomers, millenialsów, reprezentantów pokoleń X i Z zmienią funkcjonowanie firm? Jak radzić sobie z analogowymi kryzysami w cyfrowym świecie?

Najnowsze

Jak prognozować rotację?

Jednym z najważniejszych celów badania satysfakcji z pracy w firmie powinno być oszacowanie zagrożenia odejściem zatrudnionych osób oraz pozyskanie informacji na temat motywów zmiany pracy. Nie jest to łatwe. O odejściu decydują odczucia zatrudnionego na temat aktualnej pracy. Wpływają na nie indywidualne potrzeby i oczekiwania pracownika co do możliwości rozwoju kariery.

Jakiego pracodawcy szuka specjalista? Duży, rozwojowy i hojny

Zespół Pracuj.pl przebadał grupę ponad 4000 specjalistów, by poznać ich postawy zawodowe. Niedawno sprawdziliśmy, co skłania specjalistów do zmiany pracy lub pozostania w obecnej firmie (więcej w materiale „Zarobki, awanse, szacunek”). Tym razem badacze przyjrzeli się, jakich kluczowych cech poszukują specjaliści u potencjalnych pracodawców.

Wyróżnij się i rekrutuj najlepszych

Z raportu „Employer Branding w Polsce 2018” (HRM Institute) wynika, że aż 53 proc. ankietowanych organizacji ma obecnie sprecyzowaną strategię employer brandingową. To wzrost o 7 punktów w stosunku do zeszłego roku! Kreatywne i przemyślane działania emloyer brandingowe to wymierne efekty dla organizacji.

Etykieta na spotkaniach biznesowych

„Nie idę na spotkanie, muszę dziś serio trochę popracować”. Zabawne? Niekoniecznie. Niestety, takie komentarze słychać w firmach bardzo często. Na dźwięk słowa „spotkanie” pojawia się wiele wymówek i jeszcze więcej negatywnych skojarzeń. Nudne prezentacje, niezliczona liczba slajdów, ciągnące się w nieskończoność dyskusje i wieczne oczekiwanie na spóźnialskich.

Jestem po prostu optymistką.

Iwona Guzowska

Pobierz wydanie 11/2018

Warto zobaczyć

The Global Leadership Summit

Podczas polskiej edycji spotkają się liderzy biznesu, kościoła, organizacji pozarządowych i wielu innych obszarów działalności. To niepowtarzalna okazja, by uczyć się od siebie nawzajem oraz od światowej klasy mówców.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.