Wyróżnione

Stress management, czyli zostaw stres za drzwiami biurowca

Postęp nauki i techniki przyniósł ze sobą rozwój cywilizacyjny, a w ślad za nim pojawiły się zagrożenia i choroby, z którymi dzisiaj musimy się mierzyć. Jednym z głównych problemów jest stres, najsilniej występujący w krajach wysoko zurbanizowanych, a także w tych, w których nie ma odpowiedniej profilaktyki.

Jak przekonać pracowników, że ich zdanie się liczy?

Komunikacja w firmie to temat rzeka. Można skupić się na skutecznych i nieskutecznych technikach porozumiewania się, określać specyfikę komunikacji poziomej i pionowej, werbalnej i niewerbalnej, itp., itd. Dlaczego zagadnienie jest aż tak szerokie? Ponieważ w pracy, jak i w życiu, komunikujemy się prawie bez przerwy.

Podejmowanie decyzji

Wydawać się może, że podejmowanie decyzji jest niczym innym, jak analizą dostępnych nam danych i na tej podstawie dokonaniem najwłaściwszego w danym momencie wyboru. Oczywiście podejmowanie decyzji, które nie wywołują istotnych zmian dla nas i dla osób z naszego otoczenia, może ograniczać się jedynie do tej przesłanki. Co jednak w sytuacji, kiedy decyzja nie dotyczy jedynie nas samych, może mieć wpływ na wiele osób i skutki jej trwać mogą wiele lat, a dane nie zawsze są obiektywne?

Najnowsze

Jak zbudować i utrzymać motywację i lojalność?

Na rynku pracy „rządzi” pracownik – to wszystkim znany fakt. Pracodawcy walczą między sobą o najlepszych na rynku, są coraz bardziej kreatywni w zachęcaniu kandydatów do tego, by zatrudniali się w ich firmach. Mają coraz większą świadomość konieczności kreowania swojego wizerunku jako interesującego pracodawcy. Jaki jest tego efekt? Wieloletni pracownicy odchodzą z dotychczasowych miejsc pracy i zatrudniają się w nowych organizacjach i na lepszych warunkach. Ten trend będzie trwał jeszcze przez jakiś czas.

Wyzwania pracownika call/contact center

Kompetentny, uprzejmy i stanowczy – to cechy, które według Polaków powinny charakteryzować pracowników telefonicznej obsługi klienta – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego dla firmy finansowej Wonga. Według ankietowanych najtrudniejsze w pracy w call center są kontakt z niemiłymi konsumentami i budowanie relacji z klientami. Jedynie 14 proc. respondentów dostrzega, że umiejętność radzenia sobie ze stresem może stanowić wyzwanie dla pracowników contact center.

Kiedy. Naukowe tajniki doskonałego wyczucia czasu

Fascynująca narracja, pełna intrygujących historii i praktycznych porad.

Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

W "Dawaj innym szczęście" dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej.

Liczy się to, co mnie jeszcze w życiu czeka, a nie to, co było

Katarzyna Dowbor

Pobierz wydanie 07_08/2018

Warto zobaczyć

Chcę podwyżkę! Jak to powiedzieć? | Kammel Czanel #38

Każdy, kto na początku swojej kariery chciał poprosić o podwyżkę, wie jakie to trudne. Jak się do tego przygotować i zacząć ten temat z szefem? O tym w najnowszym Kammel Czanel. Jeśli macie więcej pytań, piszcie w komentarzach! Wejdź na mojego Facebooka, bądź na bieżąco: https://www.facebook.com/kammelczanel https://www.facebook.com/tomaszkammel/ Subskrybuj kanał, żaden odcinek nie umknie Twojej uwadze!

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.