Karta Podarunkowa Decathlon. Podaruj sport w prezencie!

Chcesz skutecznie zmotywować swoich pracowników, jednocześnie dbając o ich zdrowie? A może otwierasz nową akcję promocyjną lub program lojalnościowy? Rozwiązanie może być tylko jedno: Karta Podarunkowa Decathlon. Bo sport to trafiony prezent na każdą okazję!

fot. mat. własne Decathlon

Karty Podarunkowe są częścią oferty Decathlon dla Biznesu. To specjalny program partnerski, mający na celu nawiązanie współpracy z firmami, które, tak jak Decathlon, postrzegają sport jako ważny element codziennego funkcjonowania i sposób na nagradzanie i zwiększanie aktywności pracowników.

Karta Podarunkowa może stanowić doskonały benefit motywacyjny za wyniki w pracy, a dla pracodawcy – gwarancję na to, że jego zespół poczuje się doceniony. Może być również elementem skutecznej akcji promującej produkty lub usługi, programu lojalnościowego czy konkursu. Pozytywne emocje, które wiążą się ze sportem, na pewno wzmocnią działanie każdego projektu i pozyskają dla firmy nowych klientów, zarażonych sportową pasją. To także świetny pomysł na prezent dla kontrahenta, który z pewnością doceni możliwość skorzystania z bogatej oferty Decathlonu i z iście sportowym entuzjazmem wróci do twojej firmy. I wreszcie – last but not least – sportowy prezent to wspaniały sposób dbania o zdrowie i kondycję fizyczną pracowników, których zadowolenie przekłada się bezpośrednio na powodzenie twojej firmy. Czego chcieć więcej?

Bon na sportowe emocje

Karta Podarunkowa Decathlon działa na zasadzie bonu zakupowego. Obdarowany może za jej pomocą dokonywać płatności aż do wyczerpania jej wartości. Karty są honorowane we wszystkich sklepach stacjonarnych Decathlon w Polsce i w Europie (z wyjątkiem Rosji, Litwy i Szwajcarii), a także przy zakupach internetowych na stronie www.decathlon.pl. Kartę można zasilić na kwotę od 20 do 1000 zł.

I jeszcze parę praktycznych informacji. Karta Podarunkowa Decathlon występuje w formie plastikowej karty lub w postaci E-Karty Podarunkowej jako plik PDF, który można wydrukować w formacie A4 lub okazywać na ekranie smartfona lub tableta. Czas realizacji zamówienia Karty wynosi maksymalnie 3 dni robocze. Po tym czasie kurier za darmo przywiezie ją pod wyznaczony adres lub otrzymasz szyfrowany link z e-kartą. Po zdalnej aktywacji Karta jest ważna przez 2 lata. Ale co najlepsze: Kartę plastikową możesz spersonalizować za pomocą aplikacji www.decat.fun, wgrywając wiadomość multimedialną, natomiast dla e-karty Decathlon poleca wybranie sportowego designu, wstawienie logo i dodanie wiadomości, np. „Dla najlepszego curlingowca świata!”.

Zadowoleni klienci

Karta Podarunkowa Decathlon jest bardzo chętnie kupowanym produktem ze względu na szerokie możliwości wykorzystania. Zalety wynikające z zakupu Kart doceniły już takie firmy, jak: MyBenefit, agencja marketingowa BOSON czy Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. Partnerzy podkreślają korzyści ze współpracy z Decathlonem, wskazując na jakość obsługi klientów, niezawodność, błyskawiczną komunikację, elastyczność i otwartość na ich indywidualne potrzeby, a przede wszystkim bogatą ofertę technicznych produktów w atrakcyjnych cenach.

Karta Podarunkowa Decathlon to wspaniały prezent na każdą okazję. Wspieraj sportowe pasje swoich pracowników przez cały rok!

Dodatkowe informacje na temat Karty Podarunkowej dla Biznesu Decathlon znajdziesz na stronie: www.kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl

Marcin Łuczak
Lider Karty Podarunkowej Decathlon

Siła, którą daje rodzina, miłość, wsparcie, jest najważniejsza

Małgorzata Kożuchowska

Pobierz wydanie 05/2019

Zobacz również

Jak informować o benefitach?

W obliczu coraz większych trudności ze znalezieniem i utrzymaniem wartościowych pracowników firmy prześcigają się w tworzeniu coraz bogatszej oferty benefitów. Jednak niewielu z nich zastanawia się, w jaki sposób informować o nich pracowników.

Benefity w budżetówce

Zatrudnienie w sferze budżetowej kojarzy się ze stabilnością zatrudnienia. Niestety, również z mniej atrakcyjną, niż w sektorze prywatnym, pensją i brakiem benefitów typowych dla pracodawców sektora prywatnego. Czas na nowe rozwiązania!

Wolny czas jako benefit

Z tegorocznego badania Hays Poland wynika, że 90% pracowników otrzymuje świadczenia dodatkowe w obecnym miejscu pracy. Do standardowych dodatków pozapłacowych zalicza się pakiet opieki medycznej, karta sportowa oraz imprezy i wyjazdy integracyjne. W pakietach benefitów widoczna jest również coraz większa troska o samopoczucie pracowników. Na popularności zyskują dodatkowe dni wolne i urlopowe. Wszystko dlatego, że możliwość spędzenia czasu na realizacji pozazawodowych aktywności ma dla pracowników ogromne znaczenie i jest oceniana jako ważniejsza niż szereg wielu kosztownych świadczeń.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.