Szukając klienta

Książka ta porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu.

Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

 

Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa

Wydawnictwo Onepress
39 zł

Wszyscy na całym świecie uśmiechamy się w tym samym języku

Elżbieta Dzikowska

Pobierz wydanie 04/2019

Zobacz również

Jak rozwinąć kluczowe cechy osobowości, abyś był spełniony w życiu zawodowym i osobistym. Inspirujący kurs

Inspirujący kurs przybliża wiele metod pracy nad sobą, które pozwolą ci określić swoje cechy osobowości, a także wyćwiczyć przydatne umiejętności i ukształtować pozytywne nawyki.

Kadry od A do Z stan prawny: 15 marca 2019 r.

Jak prowadzić akta osobowe po nowemu, jak wprowadzić PPK u pracodawcy, co trzeba umieścić w odpowiedzi na zajęcie komornicze?

Cyfrowi ludzie. Nasza czwarta rewolucja

Jako „cyfrowi ludzie” żyjemy w czasach czwartej rewolucji. Pierwszą było powstanie człowieka, drugą rozwój cywilizacyjny, a trzecią globalizacja handlu. Czwarta rewolucja to cyfryzacja.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.