Rekrutacja

Narzędzia Employer Branding

Jest wiele dróg dotarcia do kandydatów. Aby efektywnie z nich korzystać, trzeba określić, czemu mają służyć, jakich nakładów pracy i środków wymagają oraz czy rzeczywiście pomogą firmie wyróżnić się na tle konkurencji.

Dlaczego przyszedłem – dlaczego odchodzę

O budowaniu wizerunku wśród nowych i odchodzących pracowników.

Niedobór talentów

W teorii ekonomii są cztery czynniki wpływające na długookresową zdolność gospodarki do – na potrzeby tego artykułu nazwijmy to – zwiększania PKB. Są nimi: kapitał, zasoby naturalne, technologia oraz zasoby siły roboczej. Zasoby naturalne – liczymy tutaj na gaz łupkowy, choć to perspektywa wielu lat, na inne rewolucje w tym zakresie raczej nie ma co liczyć (na przykład znalezienie złóż złota). Technologia – czyli Research and Development, inwestowanie w badania, patenty itp. W tym obszarze również póki co Polska ma wiele do zrobienia.

Jak zatrudnić dobrego pracownika?

Rozmowa rekrutacyjna to nie tylko stres dla kandydata. To także stres dla rekrutującego, który obawia się o to, czy uda mu się znaleźć odpowiedniego kandydata. Dobre przygo-towanie do rozmowy rekrutacyjnej minimalizuje ryzyko popełnienia błędu, dlatego warto przed przystąpieniem do rekrutacji rozważyć kilka kwestii:

Miarą szefa kuchni jest jego zespół!

Karol Okrasa

Pobierz wydanie 03/2019

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.