Przywództwo

Żółta kartka dla lidera. I co dalej?

Realizacja kluczowego dla firmy projektu, pozyskanie strategicznego klienta, wykonanie zakładanych planów sprzedażowych. To zadania, które są dla menedżera przepustką do awansu, kamieniem milowym na ścieżce rozwoju, potwierdzeniem wysokiej pozycji w firmie. Prawdziwym sprawdzianem umiejętności komunikacyjnych, jakie posiada lider, jest natomiast sytuacja, w której zamiast nagród i pochwał otrzyma on od zarządu „żółtą kartkę”. Na skutek opóźnień w oddaniu jednego z etapów projektu czy też pominięcia istotnego aspektu kampanii usłyszy od szefa: „Byłem przekonany, że sprosta pan powierzonemu zadaniu. Naprawdę mnie pan rozczarował”.

Negocjacje w procesie fuzji

Fuzje to najciekawsze decyzje menedżerskie. Fascynujące, ale zarazem ryzykowne. Pomimo pożądanego efektu synergii tylko 20 proc. transakcji jest tak dobrze przygotowanych, że ów efekt jest osiągany.

HR-owiec najważniejszym przywódcą w firmie

„Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana” — Napoleon Bonaparte.

Polityka negocjacji

Polskie przedsiębiorstwa, koncerny, filie globalnych organizacji i niewielkie rodzinne biznesy – wszystkie te organizacje dążą do opracowania i wdrożenia procesów biznesowych, które pozwalają uporządkować rzeczywistość firmową.

Siła, którą daje rodzina, miłość, wsparcie, jest najważniejsza

Małgorzata Kożuchowska

Pobierz wydanie 05/2019

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.